טקסט הודעת פורום
9/28/2009 9:55:00 PM
בני גרנות
מישהו יכול לאמר לי
נושא:
מישהו יכול לאמר לי
תאריך:
9/28/2009 9:55:00 PM
מחבר/ת:
בני גרנות
באופני סנטהקרוז כשרושמים מידה S/M ,לאיזה גובה מדובר?
חזרה לפורום