הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2009 12:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי עשור עם תוכן  אני וחבר עושים את חוצה ישראל עד אילת ב4.10
נושא: אני וחבר עושים את חוצה ישראל עד אילת ב4.10 תאריך: 9/29/2009 12:03:00 PM
מחבר/ת: מוטי עשור

אם אתה רוצה להצטרף אז בשמחה אנחנו יוצאים רכובים עם כל הציוד עלינו וישנים בחניונים של הקקל
הכל גמיש מבחינת המסלול המטרה היא להגיע מהחרמון לאשקלון ביום שישי לעשות את החג ולהמשיך בראשון הבא עד אילת
תתקשר א לי 050-8278474


חזרה לפורום