נושא: נגנבו אופני ספשלייזד אנדורו 2008 שחורות תאריך: 9/29/2009 10:38:00 PM
מחבר/ת: רועי יונה
בשבוע האחרון נגנבו לי כניראה מהבית אופני ספשלייזד אנדורו 2008 מי שראה או שמע על מכירה של אופניים מסוג זה אשמח אם תיצרו איתי קשר 0545797737 : פרט קטן לזיהוי הוא ג´נט קידמי כסוף של SUNRINGEL אחורי של DT פרס כספי מובטח !!!
|