הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/30/2009 8:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  שיכוך מלא
נושא: שיכוך מלא תאריך: 9/30/2009 8:22:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

נתחיל שלא כול הזוגות נופלות לאותה קטגוריה,חלק מהם קרוס קנטרי וחלק אול מאונטין.
אם כולם בגודל המתאים לאביך,הוא צריך לעשות סיבןב על חלקם בשביל לרות אם נוח לו עליהם. האופניים מהקרבון הייתי ניזהר,מתחילות להיות ישנות לקרבון.
בתור אחד שיש לו סנטה קרוז בלר lt,אופניים מומלצות בחום ולדעתי שווה את החריגה בתקציב.


חזרה לפורום