נושא: כן תאריך: 10/1/2009 3:08:00 AM
מחבר/ת: ron rosenshain
כן, אני חושב. הוא 185 בערך. אז הלכתי על מידה L (19-19.5.
בקשר לזה שהאופניים לא נופלות לאותה קטגוריה - אני יודע את זה, אני פשוט לא יודע איך להגדיר את הסגנון רכיבה שלו כי זה מאוד משתנה. למיטב הבנתי AM זה בעצם הכי טוב שיכול להיות כי זה ממלא את כל האופציות הקיימות נכון?
ושוב - תודה רבה אנשים! אתם עוזרים פה לאדם במצוקה!!! ;) ;) ;)
|