הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2009 3:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ron rosenshain עם תוכן  כן
נושא: כן תאריך: 10/1/2009 3:08:00 AM
מחבר/ת: ron rosenshain

כן, אני חושב. הוא 185 בערך. אז הלכתי על מידה L (19-19.5.

בקשר לזה שהאופניים לא נופלות לאותה קטגוריה - אני יודע את זה, אני פשוט לא יודע איך להגדיר את הסגנון רכיבה שלו כי זה מאוד משתנה.
למיטב הבנתי AM זה בעצם הכי טוב שיכול להיות כי זה ממלא את כל האופציות הקיימות נכון?

ושוב - תודה רבה אנשים! אתם עוזרים פה לאדם במצוקה!!! ;) ;) ;)


חזרה לפורום