נושא: האם לקחת בחשבון תאריך: 10/1/2009 10:38:00 AM
מחבר/ת: ניר נאמן
שבאם תחליף ל"צמיגים מהירים" יותר אחיזתם תהיה פחות טובה ותפגע בניצול אחד הייתרונות האדירים של אופניך? הרי לא מדובר בסתם אופניים אלא בדגם אגרסיבי למהדרין.....שאוהב הרבה "זמן אוויר".פעם אחת נחיתה לא טובה על צמיג דק/רך ותצטער על עצם הרעיון.
* בני רוכב על מארין,ז"ק,בעלי אותם צמיגים בדיוק ומעולם לא התלונן על קושי בפידול או מהירות וכיו"ב.
|