טקסט הודעת פורום
| 10/1/2009 12:58:00 PM |
|
נושא: בטח שלקחתי בחשבון תאריך: 10/1/2009 12:58:00 PM
מחבר/ת: אורי דגן
ומשום שאני משתמש באופניים בעיר הרבה יותר מבשטח, מהירות הגלגול חשובה לי הרבה יותר מאחיזת הקרקע. ה2.35 Kinetics הוא צמיד עם אחיזה מעולה אבל הוא איטי מאוד, ולכן אני מחפש משהו מהיר יותר, ודק יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|