טקסט הודעת פורום
10/1/2009 11:08:00 PM
אביב .א.
טיובלס
נושא:
טיובלס
תאריך:
10/1/2009 11:08:00 PM
מחבר/ת:
אביב .א.
הדופן בצמיגי טיובלס עבה יותר, בצמיגים שיש לך תחטוף חתך בדופן על הרכיבה הראשונה
והלך החומר והצמיג
תבקש מהמוכר בחנות להראות לך את ההבדלים
חזרה לפורום