טקסט הודעת פורום
| 10/1/2009 11:53:00 PM |
|
נושא: תודה רבה- והתלבטות אחרונה תאריך: 10/1/2009 11:53:00 PM
מחבר/ת: אורי דגן
לדעתי אני אלך או על הארדנט או על הקרוס מארק, השאלה היחידה היא אם אני ארגיש הבדל משמעותי מספיק במהירות אם אחליף לארדנט שהוא 2.25 בעובי ואגרסיבי יחסית או שבשביל הבדל מורגש אני חייב ללכת על הקרוס מארק 2.1?
|
חזרה לפורום |
|
|