הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2009 11:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי דגן עם תוכן  תודה רבה- והתלבטות אחרונה
נושא: תודה רבה- והתלבטות אחרונה תאריך: 10/1/2009 11:53:00 PM
מחבר/ת: אורי דגן

לדעתי אני אלך או על הארדנט או על הקרוס מארק,
השאלה היחידה היא אם אני ארגיש הבדל משמעותי מספיק במהירות אם אחליף לארדנט שהוא 2.25 בעובי ואגרסיבי יחסית או שבשביל הבדל מורגש אני חייב ללכת על הקרוס מארק 2.1?


חזרה לפורום