נושא: אביב שלום.. תאריך: 10/2/2009 12:16:00 AM
מחבר/ת: יריב אזולאי
קודם כול תודה על התשובה המהירה והישירה בלי יותר מידי פקה פקה
דע לך שמחר אני הולך לעשות את הטיובלס למרות שחבל לי על הצמיגים החדשים, ועל העובדה שבגלל שאני מחליף תצמיגים זה יקפיץ לי תמחיר מ-120 ל-440...אבל אני מקווה שזה כן שווה את הכסף..:)
|