הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2009 5:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עוד משהו שכדאי לדעת
נושא: עוד משהו שכדאי לדעת תאריך: 10/2/2009 5:42:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

קנדה ממליצים שלא להשתמש בחומרי איטום נוזליים בצמיגים שלהם (כולל UST). מדי פעם שומעים על צמיג של קנדה שמתפרק בעקבות הרכבת טיובלס עם חומר איטום.
אז למרות שהצמיגים של קנדה מצויינים, עם טיובלס זה לא הולך.

פקה פקה פקה פקה......


חזרה לפורום