הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2009 6:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  לא מומלץ לתקן
נושא: לא מומלץ לתקן תאריך: 10/2/2009 6:12:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

סטירר עקום או לנסות להחליף סטירר שבור או קצר.
כשל בסטירר (או בכתר הבולם) לאחר התיקון הוא וודאי ועניין של זמן בלבד - בטח אם ממשיכים להעמיס את הבולם באותו אופן לו הוא תוכנן.

הדבר היחיד שהייתי ממליץ לשקול הוא החלפת החלק העליון כולו (סטירר, כתר ורגליים פנימיות) וזאת לאחר התייעצות עם היבואן (מצמן - יש להם סדנת בולמים באה"ת נתניה) אם קיים במלאי ורק במקרה והמחיר מצדיק. אני יודע שיבואן FOX למשל מבצע זאת עבור בולמי FOX.

פתרון אפשרי אחר הוא לנסות למכור את הבולם הפגום לפירוק לחלפים עבור אלו שמבצעים טיפול עצמאי בבולם - אל תצפה לקבל סכום משמעותי עבורו.


חזרה לפורום