הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2009 9:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan M עם תוכן  הייתי מרכיב
נושא: הייתי מרכיב תאריך: 10/2/2009 9:28:00 AM
מחבר/ת: dan M

ארדנט 2.25 מלפנים וקרוסמארק 2.1 מאחור.
הקרוסמארק מתגלגל יותר טוב ולארדנט אחיזה טובה יותר ולכן יתאים כקידמי.


חזרה לפורום