טקסט הודעת פורום
10/2/2009 9:28:00 AM
dan M
הייתי מרכיב
נושא:
הייתי מרכיב
תאריך:
10/2/2009 9:28:00 AM
מחבר/ת:
dan M
ארדנט 2.25 מלפנים וקרוסמארק 2.1 מאחור.
הקרוסמארק מתגלגל יותר טוב ולארדנט אחיזה טובה יותר ולכן יתאים כקידמי.
חזרה לפורום