נושא: תרגיש גם תרגיש הבדל תאריך: 10/2/2009 10:09:00 AM
מחבר/ת: ניר נאמן
לא סתם קיימים כ"כ הרבה דגמי צמיגים............לעבור מאלו שיש לך היום לאלו המוצעים=פער גדול מאוד.ממש כמעט הקצה השני של הסקאלה.אבל ! אתה חייב להזהר ברכיבות אגרסיביות או קפיצות......מהר מאוד אתה עשוי לחבר בין החישוק לאדמה... :( לא יהיה נעים.תרכיב את הארדנט מלפנים והקרוסמארק מאחור.בהצלחה.
|