הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2009 10:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר נאמן עם תוכן  תרגיש גם תרגיש הבדל
נושא: תרגיש גם תרגיש הבדל תאריך: 10/2/2009 10:09:00 AM
מחבר/ת: ניר נאמן

לא סתם קיימים כ"כ הרבה דגמי צמיגים............לעבור מאלו שיש לך היום לאלו המוצעים=פער גדול מאוד.ממש כמעט הקצה השני של הסקאלה.אבל ! אתה חייב להזהר ברכיבות אגרסיביות או קפיצות......מהר מאוד אתה עשוי לחבר בין החישוק לאדמה... :(
לא יהיה נעים.תרכיב את הארדנט מלפנים והקרוסמארק מאחור.בהצלחה.


חזרה לפורום