הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2009 10:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר נאמן עם תוכן  טיובלס = כן כן כן !
נושא: טיובלס = כן כן כן !  תאריך: 10/2/2009 10:13:00 AM
מחבר/ת: ניר נאמן

לגבי הקנדה בכלל,והסמולבלוק בפרט-לא כל כך....... :(
אם אתה כבר הולך על טיובלס תחליף צמיגים,ממליץ על משפחת המקסיס,שיחיו בשלום עם ההסבה לטיובלס.תתאים את הצמיגים לאופי ,סגנון ואיזורי רכיבתך,ככה תוכל לנצל אותם וליהנות מהם יותר.כנ"ל גם לגבי רוחב הצמיגים החדשים.
בהצלחה.


חזרה לפורום