הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/2/2009 3:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  חייב להוסיף משהו
נושא: חייב להוסיף משהו תאריך: 10/2/2009 3:55:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

היה לי את אותו מצב בקנדה נבגל טיובלס הצמיג היתנפח בכול מיני מקומות
פניתי לחנות שקניתי ממנה והם הפנו אותי ליבואן שם ניתקלתי ביחס די מזלזל ופירטתי את זה פה בעבר
בקיצור הגיעתי בסוף לקובי מקוברה אחרי הרבה מיילים לכול מיני מקומות
ואני חייב לציין שניתקלתי בבן אדם מדהים לא ביגלל שהוא החליף לי את הצמיג אלה ביגלל כל ההסברים שהוא נתן
אחד ההסברים הם לגבי החומר שאוכל כיביכול את הצמיג מה שהוא עושה זה לחשוף את הסיבים של הצמיג בדופן הפנימית עד שמיתפרץ החוצה
אז אני חייב לפרגן שוב
תודה קובי
דורון


חזרה לפורום