הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/3/2009 12:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן הדרי עם תוכן  אתה כותב הרבה אבל מעט בשר.
נושא: אתה כותב הרבה אבל מעט בשר. תאריך: 10/3/2009 12:11:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי

אם השימוש שלך מרביתו ברכיבה בעיר, אין טעם להוציא סכום נכבד על שיכוך מלא. אופני ז"ק באיכות טובה יתנו לך מענה. זה שיש לך פריצת דיסק אינה אומרת שאת הצריך אופני ש"מ. אופני ש"מ לא נבנו ואינם מיועדות לנוחיות הרוכב, כל המטרה של ש"מ אחת בלבד לשפר את אחיזת הגלגל בקרקע. והיות והמטרה העיקרית שלך רכיבה בעיר אופני ז"ק יספיקו לך בהחלט. זה שסוג אחד יותר נוח מהשני תלוי במספר ההילוכים שרכת עליהם? תלוי ביחס גלגלי השיניים ו....תלוי גם בכושר שלך (אבל את זה ניתן לשפר). רק הערה קטנה וחשובה לדעתי. אתה לא קונה אופניים - אתה קונה שירות. אופנים כולם ימכרו לך, כולם יחייכו אליך במעמד הקנייה. השאלה מה קורה לאחר מכן? עד כמה החנות מקצועית בתיקון? מה היחס לקונה לאחר הקנייה? לך וקנה מחנות שאתה חושב/יודע שיש לה שם טוב בשירות. בקש לנסות מספר זוגות וקנה את זה שנוח לך עליהם.


חזרה לפורום