הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/3/2009 1:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר נאמן עם תוכן  אתה טועה ובגדול.....ההי רולר איטי מהם משמעותית
נושא: אתה טועה ובגדול.....ההי רולר איטי מהם משמעותית תאריך: 10/3/2009 1:43:00 PM
מחבר/ת: ניר נאמן

ניסית פעם להשוות מהירות גלגול של היי רולר 2.35 לאלו שהצעתי ? תנסה ותופתע מהתוצאות.הייתרון הגדול של ההיירולר על אלו המומלצים הוא באחיזתו המעולה(רכבתי איתו כקדמי שנה וחצי)אך הוא איטי בהרבה משלושת בני משפחתו(ארדנט,לארסן,קרוסמארק).
שוב לעולם קיימת המשוואה שמהירות גלגול באה ע"ח אחיזה ולהיפך.
לו היית ממליץ על ההיי רולר 2.1 ייתכן והייתי מסכים איתך מאחר שהוא דיי מהיר אך בעיני אחד הצמיגים הגרועים ביותר בהם נתקלתי ורכבתי,דק מאוד,ללא אחיזה בגרוש ובקפיצה הראשונה שהבחור יקפוץ(ואופניו אגרסיביים מאוד) יפוצץ את הצמיג.


חזרה לפורום