טקסט הודעת פורום
| 10/3/2009 5:10:00 PM |
|
נושא: אמרת....מה לעשות מבחינתי היירולר תאריך: 10/3/2009 5:10:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי
זה הצמיג וניסיתי לא מעט צמיגים בחיים שלי. בחיים לא התפוצץ לי מקסיס ואילו צמיגים אחרים חטפו סנייקבייט ללא רחמים. אבל...כל אחד והעדפות שלו...לא יודע אולי אני מדווש מהר יותר ;)
|
חזרה לפורום |
|
|