נושא: נאבדו YETI AS-X בשבת 03.10.09 בבוקר תאריך: 10/4/2009 9:34:00 AM
מחבר/ת: אור למברג
בשבת בבוקר 03.10.2009 סביב שעה 10.30 נפלו מהרכב :(( YETI AS-X בין בית אורן וכפר פוריידיס, דגם 2006 עם בולם קידמי MARZOCCHI 888 שחור, גלגלים MAVIC DEETRACK שחורים, למי שידוע משהו מבקש להיתקשר ל 0545949318. תודה
--------------------------------------------------------------------------------
|