טקסט הודעת פורום
10/4/2009 10:09:00 AM
אלעד כהן
trek fuel ex 7
נושא:
trek fuel ex 7
תאריך:
10/4/2009 10:09:00 AM
מחבר/ת:
אלעד כהן
אני מתכוון לקנות את אופני trek fuel ex 7
אז איזה מידה טובה M או L?
תודה
חזרה לפורום