נושא: שדרוג אופני קרוס ז"ק תאריך: 10/4/2009 9:03:00 PM
מחבר/ת: עומרי וולף
שלום =] כבר החלטתי לפני כמה זמן לשדרג את האופניים שלי מכמה סיבות: הבולם לא עושה את העבודה. המעביר צריך כיוון כל 2 רכיבות. האופניים כבדות. קצת יותר מ14 קילו... יש לי מלאאאא סנייק בייטס אז החלטתי לשים טיובלס. יש אופניים מחברת Ghost דגם SE2000. מפרט כאן: http://www.bestbike.co.il/productspec.asp?id=214&name=GHOST%20SE2000%202009
אז ככה: בניתי מפרט חדש וככה הוא הולך: מעביר אחורי- XT Shadow כלוב ארוך מעביר קדמי- XT טבעת תחתונה Top swing חישוקים- NoTubes 26" ZTR olympic 32H white צמיג קדמי- Maxxis Larsen TT 2.00 UST צמיג אחורי- Maxxis High Roller 2.35 LUST נאבה אחורית + קדמית- XT בולם- RockShox TORA solo-air YAD-2 קראנק/גלגל הינע- עדיין לא יודע יד 2. שפיצים- יותאמו בחנות. שיפטרים- SLX קסטה- LX שרשרת- XT
סה"כ ללא קראנק / ציר מרכזי / שפיצים: 3076 ש"ח.
* עוד לא קניתי את זה. אני שואל מה חוות דעתכם על החלקים, והאם כדי לי לקנות חלק אחר.
יומטוב =] מקווה שתענו מהר וברצינות.
:suss:
|