הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/4/2009 10:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סאקי עם תוכן  חלקים בהחלט איכותיים
נושא: חלקים בהחלט איכותיים  תאריך: 10/4/2009 10:00:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי

לפני שנה וחצי שדרגתי גם את כל אופניי לאחר שהחלקים המקוריים "התעייפו" מרכיבות.
אני מכיר וחושב שרוב החלקים שבחרת איכותיים ביותר, בולם טוב מאד (אמנם העדפתי מרזוקי חדש מחו"ל משיקולי מחיר) לגבי הצמיגים לא עדיף הפוך לארסן מאחורה? רק את החישוקים אני לא מכיר אבל לקחתי מויק 717 נפלאים וקלים מסוף עונה בחו"ל! לגבי קראנק LX חלול יספיק בהחלט!
תתחדש ותהנה גם מהשדרוג וגם מהרכיבות!
:rating:


חזרה לפורום