נושא: כמה המלצות. תאריך: 10/5/2009 10:46:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp
ממש מוזר שצריך לכוון את המעביר כל כמה רכיבות. אני ממליץ לבדוק כבלים ובמידה וצריך, להחליפם. מעביר קדמי למה להחליף? מה רע בו?
שאר השדרוגים ??? מה הצורך? משקל : 14KG זה לא הרבה. עם כל השדרוגים שלך, כמה תחסוך? חצי קילו? זה משמעותי לך? אתה מתחרה עם האופניים הללו?
אם בכל זאת אתה רוצה את המכלולים הללו, אני ממליץ לך למכור ולרכוש משהו אחר. יותר זול ויותר כדאי.
|