הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2009 11:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומרי וולף עם תוכן  טוב אז
נושא: טוב אז תאריך: 10/5/2009 11:04:00 AM
מחבר/ת: עומרי וולף

בקניית החלקים אני יחסוך כ-2 קילו.

אני בן 13 בשבילי 14 קילו זה הרבה. בשבילי הן כבדות.
כנראה שבשביל מישהו מבוגר זה קצת, אבל בשבילי זה די הרבה.

לקראנק - אתה מכיר מישהו שמוכר קראנק LX במצב טוב יד שנייה? אשמח אם תביא לי

לאופניים חדשות - אני לא חושב שאני יוכל למכור את האופניים האלה ביותר מ1700 שקל...
וגם - אני לא חושב שאתה לא תמצא אופניים עם מכלולים יותר טובים מאלה, שעולים 5000 ש"ח...

כן אני הולך להתחרות עם האופניים האלה.

יומטוב =]


חזרה לפורום