נושא: טוב אז תאריך: 10/5/2009 11:04:00 AM
מחבר/ת: עומרי וולף
בקניית החלקים אני יחסוך כ-2 קילו.
אני בן 13 בשבילי 14 קילו זה הרבה. בשבילי הן כבדות. כנראה שבשביל מישהו מבוגר זה קצת, אבל בשבילי זה די הרבה.
לקראנק - אתה מכיר מישהו שמוכר קראנק LX במצב טוב יד שנייה? אשמח אם תביא לי
לאופניים חדשות - אני לא חושב שאני יוכל למכור את האופניים האלה ביותר מ1700 שקל... וגם - אני לא חושב שאתה לא תמצא אופניים עם מכלולים יותר טובים מאלה, שעולים 5000 ש"ח...
כן אני הולך להתחרות עם האופניים האלה.
יומטוב =]
|