טקסט הודעת פורום
10/5/2009 12:12:00 PM
דניאל כץ
לפי מה שאני זוכר..
נושא:
לפי מה שאני זוכר..
תאריך:
10/5/2009 12:12:00 PM
מחבר/ת:
דניאל כץ
כאשר אני התלבטתי איזו קסדה לקנות אני הסתכלתי עליה וקראתי ביקורות והבנתי שהיא מאוד כבדה ומותאמת לאופנועים ולא לאופניים.
חזרה לפורום