נושא: עזרה תאריך: 10/5/2009 1:18:00 PM
מחבר/ת: בעז שדה
אין שום אופניים שבעזרת המתלים (מה שאתה קורא קפיצים) יהפכו לטרמפולינה. לאופני BMX ו TRAIL ו DIRT JUMP שעליהם עושים את רוב פעלולי הקפיצות שאתה רואה בסרטים אין מתלים בכלל או רק מלפנים תפקיד המתלים הוא שיפור שנוחות ו\או האחיזה בנסיעה על שטחים מלאי מהמורות - לא כדי לגרום להם לקפוץ. את הקפיצות עושים בעזרת טכניקת רכיבה - באופניים רק הרוכב קובע אין אופניים שיהפכו רוכב גרוע לרוכב טוב ה BIG HIT הם אוניים כבדים בעלי מתלים עם מהלך ארוך שמיועדים לקפיצות מגבהים גבוהים בתנאי שיש עליהם רוכב מאוד מיומן (ומשש לא מתאימים לרכיבת שבילים רגילה לרוכב מתחיל) - אופני FREE RIDE, הם גם יקרים יחסית ה XC הם אופני שבילים שמיועדים לאפשר לך לרכב בשבילי עפר וסינגלים בנוחות והם אופציה לא רעה בכלל כאופני כניסה (אופנים ראשונות) שאפשר לגדול אתם האנדורו נמצאים באמצע - הם ממש לא אופני כניסה, הם יקרים (אופנים חדשות יעלו לך כ 14,000 שח) ולרוכב לא מיומן הם ירגישו מאוד מסורבלות אם אתה לא מתכוון לרכוב על שבילים אלה לתרגל קפיצות ו SPECIALIZED עושות לך את זה למה לא לקנות את ה P1 שלהם? הם גם יהיו בתקציב שלך
|