הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2009 1:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בעז שדה עם תוכן  בנוסף
נושא: בנוסף תאריך: 10/5/2009 1:20:00 PM
מחבר/ת: בעז שדה

אתה צריך מידה L או 19 - 20 תלוי בחברה (אתה גבוה כמעט כמוני ואני רוכב על אופנים במידה הזאת). בשום פנים לא S (מידה M תהיה לך גבולית)


חזרה לפורום