טקסט הודעת פורום
10/5/2009 1:20:00 PM
בעז שדה
בנוסף
נושא:
בנוסף
תאריך:
10/5/2009 1:20:00 PM
מחבר/ת:
בעז שדה
אתה צריך מידה L או 19 - 20 תלוי בחברה (אתה גבוה כמעט כמוני ואני רוכב על אופנים במידה הזאת). בשום פנים לא S (מידה M תהיה לך גבולית)
חזרה לפורום