הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2009 2:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  טוענים הרבה דברים...
נושא: טוענים הרבה דברים... תאריך: 10/5/2009 2:20:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

אופני AM מתוכננים "לכסות" טווח גדול יחסית של סגנונות רכיבה. אופני AM לא יתפקדו היטב כאופני XC ברכיבת XC ולא כאופני DH או FR בסוג כזה של רכיבות. תמיד תהיה פשרה כלשהי, כאשר כל דגם יהיה במקום אחר על הסקאלה שבין שני הקצוות.
ועוד,למרות הסיפורים על "יעילות הפידול", מה שחשוב באמת הוא הגיאומטריה של האופניים ולא שיטות שיכוך ואורך מהלכי מתלים.
השאלה שלך היא האם כדאי לרכוש אופני AM? תלוי בך ועל מה אתה מוכן להתפשר. אני באופן אישי מוכן להתפשר על יכולת XC ולהתאמץ יותר בעליות כדי להנות יותר בירידות.
אין בזה קסמים ואי אפשר להחזיק במקל משני קצותיו למרות מה שמחלקות השיווק של היצרנים מנסות לשכנע אותנו.


חזרה לפורום