נושא: טיפ קטן לחלפים תאריך: 10/5/2009 3:35:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי
באתר הזה קניתי הרבה חלקים ושהייתי בגרמניה לקחתי אותם לכן לא בדקתי כמה עולים משלוחים לארץ. בכל אופן אם יש לך מישהו שעובר באירופה אז תסתכל : http://www.bike-discount.de/shop/k413/a9961/slx-crankset-fc-m660.html המחיר הוא אפילו זול יותר כי שאתה יוצא מהמדינה שם אז הם מחזירים לך 19% מע"מ. נקודה למחשבה ומקווה שערתי שכן אתה צעיר וכסף לא בא לך בקלות! שיהיה בהצלחה בתחרות
|