הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2009 4:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומרי וולף עם תוכן  תודה אבל
נושא: תודה אבל תאריך: 10/5/2009 4:01:00 PM
מחבר/ת: עומרי וולף

בדקתי כמה עולים חלקים בחו"ל, והגעתי למסקנה שזה רווחי אבל זה הרבה מאוד כאב ראש...
חוץ מזה זה לא בהרבה יותר יקר, ב200 שקל בערך יותר, ואמרו לי (חברים, הורים) שעדיף לשלם יותר בשביל לחסוך כאב ראש מלהוציא מהמכס, למצוא מישהו שהולך לחו"ל וגם זמן, לוקח יותר זמן לייבא מחו"ל.

תקן אותי אם אני טועה...


חזרה לפורום