נושא: עניין של רצון ! תאריך: 10/5/2009 6:01:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי
אתה צעיר ונמרץ וחסר כסף מיותר לכן תחליט בעצמך מה עדיף נעשה בדיקה קצרה: קראנק XT באתר הרים עולה כ 1200 ש"ח http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_100&products_id=2694 לעומתו קראנק באתר שהראתי לך גםXT http://www.bike-discount.de/shop/k413/a5092/xt-crankset-fc-m-770.html עלותו (לאחר זיכוי המע"מ) 550 ש"ח (100 יורו) ברור שעדיף לבקש ממישהו שעובר באיזור בגרמניה מינכן או ברלין ויש הרבה כאלה. לכן איפה ה 200 ש"ח הבדל ? יש כאן 50% מחיר לפחות בינהם! את המזלג שלי המרזוקי קניתי בסייל שם ב 600 ש"ח חדש ובארץ הוא עלה 1900 ש"ח. את ההחלטות האם שווה או לא תעשה לבד. שלא לדבר על הגלגלי מוויק 717 שהבאתי. בגלל שאתה צעיר ועדיין חסר אמצעים ומעוניין להיכנס לענף תובעני מבחינת מחירי חלפים, ניסיתי לעזור את ההחלטות תעשה לבד! בהצלחה בשדרוג ותחרויות! :suss:
|