הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2009 6:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  צרף קובץ סאונד כדי שנדע להעריך את הנזק
נושא: צרף קובץ סאונד כדי שנדע להעריך את הנזק תאריך: 10/5/2009 6:12:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

וברצינות, אני לא הייתי רוכב מטר על האופניים לפני שהבולם יעבור בדיקה ותיקון. מדבריך בהחלט ניתן להבין שנגרם נזק. אי אפשר לאבחן את הבעיה שלך בפורום באינטרנט. גש לחנות כדי שיתקנו וימנעו נזק גדול יותר ואפילו בעיה בטיחותית.
אגב, אני מניח שאתה מתכוון לבולם אחורי.

יכול להיות שהברגים שמחברים את הבולם לשלדה פשוט השתחררו קצת ולכן יש חופש?


חזרה לפורום