נושא: תודה על המידע ! + שאלות נוספות @@@@@@ תאריך: 10/5/2009 6:31:00 PM
מחבר/ת: QUah QUah
תודה על המידע, לא אהבתי את המראה של הP1 ואני רוצה לקנות יד שניה בגלל שאופניים חדשות טובות עולות ממש הרבה ואני מעדיף לקחת משהו יד שניה ממש איכותי. ממה שהבנתי האנדורו זה באמצע כמו שאמרת נכון?? בין קפיצות 10 מטר ל XC?? אם כן , זה בדיוק מה שאני מחפש, כאלה יד שניה נראות לי עסקה מצויינת ! ( לא איכפת לי שיהיה מסורבל, רכבתי על אופני דאון היל של חבר ,יש לו אופניים רציניות והם הרגישו כבדות אבל לא משהו שממש הפריע לי )
תקן אותי אם אני טועה ואם לא בקשה תביא לי קישור למודעה מתאימה. אני ממש רוצה להימנע מלקנות 2 זוגות אופניים אחד ל"מתחילים " ואז משהו יותר רציני. תודה לכל העוזרים !!! חג שמח!
|