טקסט הודעת פורום
10/5/2009 9:14:00 PM
דורון
מעוניין לקנות
נושא:
מעוניין לקנות
תאריך:
10/5/2009 9:14:00 PM
מחבר/ת:
דורון
אני רוצה לקנות אולי שלח לי תאימייל שלך אם אתה בFXP שלח ל SharpBlade
ונדבר שם אם לא אז שלח לי אימייל
[email protected]
חזרה לפורום