הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2009 9:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  רשמת ARIO...
נושא: רשמת ARIO... תאריך: 10/6/2009 9:23:00 AM
מחבר/ת: עמית שרוני

בכל מקרה, מומלץ לטפל בבולם פעם בשנה או יותר אם השימוש אינטנסיבי. כל חנות שתבקש ממנה לטפל בבולם תשלח אותו ליבואן.



חזרה לפורום