טקסט הודעת פורום
10/6/2009 9:23:00 AM
עמית שרוני
רשמת ARIO...
נושא:
רשמת ARIO...
תאריך:
10/6/2009 9:23:00 AM
מחבר/ת:
עמית שרוני
בכל מקרה, מומלץ לטפל בבולם פעם בשנה או יותר אם השימוש אינטנסיבי. כל חנות שתבקש ממנה לטפל בבולם תשלח אותו ליבואן.
חזרה לפורום