הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2009 7:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי ישראלי עם תוכן  לא לא לא!
נושא: לא לא לא! תאריך: 10/6/2009 7:01:00 PM
מחבר/ת: אבי ישראלי

יש לי את האופנים האלה בדיוק, גם אני שילמתי עליהם מחיר "מציאה", ומאז ועד היום אני אוכל חרא!! פשוטו כמשמעו! יש לי איתם מגוון בעיות רחב, אני לא אפרט, אני רק אומר לך - אל תעשה את הטעות הזאת! קנה ספשלייזד הארדרוק או איזה פירמה מוכרת אחרת, ואל תזרוק את כספך על קרן הצבי! או איך שאומרים את זה..


חזרה לפורום