נושא: מחשבי רכיבה + מדי דופק תאריך: 10/6/2009 8:16:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו
שלום לכולם, הגעתי למסקנה שכדי למקסם את האימונים וכדי לבנות את הכושר בצורה נכונה עלי להצטייד במד דופק. אני מתכוון להביא מחשב שכזה מארה"ב ואני מתלבט בין הדגמים הבאים: Sigma ROX 8.0 or 8.0 לבין Polar CS200
מה לדעתכם מכשיר עדיף?
בתודה מראש, איתי
|