טקסט הודעת פורום
| 10/6/2009 9:32:00 PM |
|
נושא: שינוי עובי צמיג תאריך: 10/6/2009 9:32:00 PM
מחבר/ת: עופר
ב trek 970 המתוקות שלי, יש צמיג קידמי שחוק 26X1.95 . שאלתי היא, האם אני יכול להרכיב צמיג בעובי אחר? או חייב להמשיך עם העובי הנוכחי. שאלות קיטבאג נוספות - בהמשך. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|