הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2009 9:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר עם תוכן  שינוי עובי צמיג
נושא: שינוי עובי צמיג תאריך: 10/6/2009 9:32:00 PM
מחבר/ת: עופר

ב trek 970 המתוקות שלי, יש צמיג קידמי שחוק 26X1.95 .
שאלתי היא, האם אני יכול להרכיב צמיג בעובי אחר? או חייב להמשיך עם העובי הנוכחי.
שאלות קיטבאג נוספות - בהמשך.
תודה


חזרה לפורום