הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2009 11:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי עם תוכן  מבקש עצתכם בבחירת אופניי כניסה
נושא: מבקש עצתכם בבחירת אופניי כניסה תאריך: 10/6/2009 11:35:00 PM
מחבר/ת: שלומי

ערב טוב
על הפרק קניית אופני כניסה ז"ק בתקציב של עד 2500 שח

הדילמה:

מרידה סאב 60 : נוחות.דאור אחורה וקדימה
ראלי מואב 8 : על הנייר-מערכות מצויינות ללא תחרות כולל דיסק מיכאני איכותי. בפועל-כל מי ששאלתי המליץ להתרחק ממותג ראלי .( למה?)
גארי פישר וואו : נוחות.יפות.דאור אחורה אלטוס קדימה.

השאלות: האם אלטו-אוליויו מקדימה זה סטנדרט נמוך ובעייתי? האם יתפקדו כשורה בשטח?
האם ראלי הוא אכן מותג גוסס שיש להתרחק ממנו?
מה עדיף-שלדת על ומערכות בינוניות או שלדה ממותג בינוני (ראלי) עם מערכות מצויינות?
מה החשיבות של הקראנק,צירים וקסטה אחורית? האם יש מותגים בתחום זה שכדאי להתרחק מהם או שבעצם הכל איכותי ודומה?

תודה מראש על תשובותיכם. תודה ולילה טוב .


חזרה לפורום