הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2009 8:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לא צריכה להיות בעיה
נושא: לא צריכה להיות בעיה תאריך: 10/7/2009 8:45:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ניתן להרכיב באופני שטח צמיגים של לפחות 2.1 .
לא סביר שלא יהיה ניתן להרכיב 2.1 באופני שטח (לפחות...).


חזרה לפורום