טקסט הודעת פורום
10/7/2009 8:45:00 AM
צחי בר סלע
לא צריכה להיות בעיה
נושא:
לא צריכה להיות בעיה
תאריך:
10/7/2009 8:45:00 AM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
ניתן להרכיב באופני שטח צמיגים של לפחות 2.1 .
לא סביר שלא יהיה ניתן להרכיב 2.1 באופני שטח (לפחות...).
חזרה לפורום