טקסט הודעת פורום
| 10/7/2009 9:20:00 AM |
|
נושא: אוקי, תודה. תאריך: 10/7/2009 9:20:00 AM
מחבר/ת: יובל יחיעם
תודרה רבה, אבל לא ניראלי שאני צריך משהו אל חוטי.. יש עוד הצעות? ומד קאדנס הכרחי וחשוב, או שזה גדאג´ט פשוט ולא מועיל?
(אם הקדנס מועיל, אנא תתנו רק מוצרים שיש בהם קאדנס)
|
חזרה לפורום |
|
|