הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2009 9:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל יחיעם עם תוכן  אוקי, תודה.
נושא: אוקי, תודה. תאריך: 10/7/2009 9:20:00 AM
מחבר/ת: יובל יחיעם

תודרה רבה, אבל לא ניראלי שאני צריך משהו אל חוטי..
יש עוד הצעות?
ומד קאדנס הכרחי וחשוב, או שזה גדאג´ט פשוט ולא מועיל?

(אם הקדנס מועיל, אנא תתנו רק מוצרים שיש בהם קאדנס)


חזרה לפורום