טקסט הודעת פורום
10/7/2009 2:07:00 PM
זיו קנטור
אופני xc
נושא:
אופני xc
תאריך:
10/7/2009 2:07:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
אני הייתי קונה את diamondback response comp.הבולם וההילוכים ברמה גבוהה.
אבל אין כמו סיבוב ניסיון על כולם.
חזרה לפורום