הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2009 2:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  אופני xc
נושא: אופני xc תאריך: 10/7/2009 2:07:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

אני הייתי קונה את diamondback response comp.הבולם וההילוכים ברמה גבוהה.
אבל אין כמו סיבוב ניסיון על כולם.



חזרה לפורום