הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2009 4:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sya 10 עם תוכן  תודה לכולם המשך בבקשה
נושא: תודה לכולם המשך בבקשה תאריך: 10/7/2009 4:08:00 PM
מחבר/ת: sya 10

תכלס את הצרכים שלי פרטתי: בעיקר בעיר אך גם בשבילים

בימינו יש הרבה סוגי אופניים ונדרש לי הכוונה מה עלי לחפש

אני מבין שמה 10ק"ג עלי לרדת , מה לגבי 12ק"ג? (האופניים שרכבתי עליהם לטענת המוכר כ 10ק"ג ואכן לא נראו כבדות במיוחד אז אולי היו 11-12)

כשהינני חושב על 2 הזוגות שרכבתי אזי אני מעדיף את הראשון אשר השליטה על תמרוני האופנים טובה מהשני (הגלגלים הגדלים יותר) ומעט זקוף יותר - מה שבעיקר מפריע לי זה שנסיעה רגילה תהיה כנראה כמעט בהילוך הגבוה מה שלא יאפשר שיוט בנהירות סבירה אם ארצה לרכב על הכביש נאמר בין תל-אביב לנתניה, כך שאם יש אופנים הדומים לאופני שטח אך עם יחסי גלגלי שיניים טובים יותר נראה לי על פניו מתאים


חזרה לפורום