טקסט הודעת פורום
| 10/8/2009 7:53:00 AM |
|
נושא: משתמש כבר שנתיים במגינים של רוקגארדן תאריך: 10/8/2009 7:53:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מגיני רגליים, ידיים וחליפת מיגון לגוף. מאוד מרוצה מכולם - יושב טוב, מאוורר סביר, מאוד מגן. מחירים הגיוניים יחסית לאחרים.
|
חזרה לפורום |
|
|