הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2009 10:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד קלדרון עם תוכן  אהלן אלעד ותודה על תשובתך! בעניין הקריאטינין...
נושא: אהלן אלעד ותודה על תשובתך! בעניין הקריאטינין... תאריך: 10/8/2009 10:20:00 AM
מחבר/ת: דוד קלדרון

הרופאה שלי עלתה על זה בבדיקות דם שעשיתי, וממש לא במקרה, את בדיקות הדם אני מבצע תמיד בימי ראשון בבוקר - ממש אחרי שבת של רכיבה מאומצת...
היא די לא אהבה את זה כי קראטינין גבוה בדם יכול להצביע גם על תפקוד כליות לקוי. לכן, זה מספר חודשים שאני במעקבים אצל נפרולוג (מומחה כליות) ולאחרונה הגענו לסוף התהליך שבסופו של דבר הוא שלל בעיית כליות והגיע למסקנה שזה רק בגלל המאמץ המוגבר. בבדיקות דם שעשיתי לאחר שבוע ללא רכיבה - רמת הקראטינין ירדה חזרה לטווח הנורמה.

אגב, את הנוסחה של הדופק לקחתי מחוברת ההוראות שבשעון הדופק שלי (SUUNTO).

ןעד שאעשה בדיקת מאמץ במרפאת ספורט, תוכל להמליץ לי בגדול בכדי לשמור על הלב והגוף בכלל: באילו אחוזי דופק היית רוכב אם היית בגילי?

תודה שוב!
:)



חזרה לפורום