טקסט הודעת פורום
10/8/2009 12:58:00 PM
יריב אזולאי
הספידומטר של ה-15 שקל עושה עבודה מעולה!!!
נושא:
הספידומטר של ה-15 שקל עושה עבודה מעולה!!!
תאריך:
10/8/2009 12:58:00 PM
מחבר/ת:
יריב אזולאי
כבר יותר משנה, ראיתי הרבה רוכבים אם הספידומטר הזה וכולם מרוצים:)
חזרה לפורום