נושא: תודה תאריך: 10/8/2009 1:38:00 PM
מחבר/ת: שלומי ורדי
תודה איתן, על תשובה ארוכה ומפורטת.
בסוף בחרתי במרידה סאב 60 . לא מצאתי נתונים אודות הקראנק/צירים ושאר המכלולים. מישהו יודע במקרה? האם ניתן להניח שבדגם זה לא ישימו מוצרים (קראנק,צירים) באיכות ירודה?
אחרי שסגרנו את סוגיית האופניים, מגיעים לאביזרים: מנשא רכב: מנשא אחורי: קנסות,צרות עם המשטרה?, אמצעי התגוננות? צמיגים: האם כדאי מראש לשדרג את הצמיגים הפשוטים איתם מגיעות האופניים?
תודה מראש לעונים. נראה בשטח!
|