הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2009 1:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי ורדי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 10/8/2009 1:38:00 PM
מחבר/ת: שלומי ורדי

תודה איתן, על תשובה ארוכה ומפורטת.

בסוף בחרתי במרידה סאב 60 . לא מצאתי נתונים אודות הקראנק/צירים ושאר המכלולים. מישהו יודע במקרה? האם ניתן להניח שבדגם זה לא ישימו מוצרים (קראנק,צירים) באיכות ירודה?

אחרי שסגרנו את סוגיית האופניים, מגיעים לאביזרים:
מנשא רכב: מנשא אחורי: קנסות,צרות עם המשטרה?, אמצעי התגוננות?
צמיגים: האם כדאי מראש לשדרג את הצמיגים הפשוטים איתם מגיעות האופניים?

תודה מראש לעונים. נראה בשטח!






חזרה לפורום