טקסט הודעת פורום
| 10/8/2009 6:33:00 PM |
|
נושא: היות והינני חדש לחלוטין באופניים תאריך: 10/8/2009 6:33:00 PM
מחבר/ת: sya 10
הרי שאינני מכיר את המחירים
בתור אופנייפ ראשות (לאחר שנים רבות מאד) הרי שאין הכוונה להשתולל
המחיר צריך להתאים לצרכים מחד ומאידך אין לי טעם להוציא על אופניים תחרותיות שכן אינני מתכוון להתחרות
|
חזרה לפורום |
|
|