טקסט הודעת פורום
| 10/8/2009 10:26:00 PM |
|
נושא: מעוניין בחוות דעת תאריך: 10/8/2009 10:26:00 PM
מחבר/ת: אלדד ל
שלום, אני מעוניין בחוות דעת על אופני IRON HORSE MEVARIC 5.1. אני מחפש אופניים לשבילים וכביש ונראה לי שהמפרט שמקבלים באופניים האלה הוא הטוב ביותר יחסית למחיר(2000 ש´´ח). תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|